Wij houden van ons vak en onze klanten waarderen dat, want iedereen voor wie wij ooit zijn begonnen is altijd klant gebleven. Dat zegt genoeg, zeker voor een bedrijf dat al bestaat sinds 1996..
In 1996 zijn wij begonnen als beveiligingsbedrijf. In de jaren daarna hebben wij onze dienstverlening uitgebreid en dat leidde tot meer verzoeken van opdrachtgevers. Dat stelde ons voor een probleem, want wij willen topkwaliteit leveren en dat kan alleen door specialisatie. Daarom hebben wij samenwerking gezocht met partners, bedrijven die net zo gedreven zijn als wijzelf. Die samenwerking verliep voorspoedig, zowel onze opdrachtgevers als onze partners waren zeer tevreden. Daarom hebben wij in 2019 alle diensten samengebracht onder de noemer Cherubs.
Persoonlijk
Omdat wij zo veel van ons vak houden, willen wij ook altijd de beste kwaliteit leveren. En dan kom je automatisch terecht bij maatwerk. Het betekent ook dat wij altijd intensief overleggen met onze klanten, want zij bepalen of de kwaliteit echt zo hoog is. Het betekent ook dat je altijd op ons persoonlijk kunt rekenen, Roland en Peterianne.
Een stapje meer
Onze communicatie gaat via korte lijnen en wij werken zo efficiënt mogelijk. Bovendien doen wij graag een stapje meer, want wie van zijn vak houdt wil zijn werk van de beste kant laten zien. Daarom bieden wij een bijzonder hoog servicegehalte. Meer dan dat: wij bieden een gevoel.
Onze medewerkers
Wij kennen onze medewerkers persoonlijk, want wij werken niet met uitzendkrachten, maar uitsluitend met vaste medewerkers en vaste relaties. Onze medewerkers zijn vakmensen: vakkundig en menselijk. Dat laatste is belangrijk, want locatiemanagement is vooral ‘mensen’werk. Mensen willen zich gehoord voelen, daarom zijn een luisterend oor en een goed geplaatste opmerking zo waardevol.
Binnen de Cherubs Academy delen onze medewerkers iedere 6 weken nieuwe kennis en inzichten. Zo stimuleren onze medewerkers elkaar en blijven zij groeien in hun vak.