Herken je dit? Mensen die ongeduldig wachten en leveranciers die onzeker om zich heen kijken? Hoor je dat al twee keer is gevraagd om die kapotte lamp te vervangen? Zo worden huurders ontevreden en dat gaat ten koste van je rendement.

Dienstverlening kan anders, snel en vriendelijk.

Perfect gastheerschap is de kern van ons handelen en je vindt het terug in alle onderdelen van ons werk. Met excellente service, een glimlach en persoonlijke aandacht zorgen wij voor meer werkplezier en hoger rendement van jouw locatie.

Wij geven meer dan service, wij geven een gevoel.

Receptiediensten

Onze receptionisten zijn perfecte gastvrouwen en gastheren. Ze beantwoorden de telefoon, nemen de post aan en ontvangen iedere gebruiker en bezoeker met een glimlach. Iedereen wordt snel en adequaat geholpen.

Onze receptionisten staan voor perfecte gastvrijheid en verstaan de kunst om mensen het gevoel te geven dat ze welkom zijn. Zij zetten de kernwaarden van jouw bedrijf om in gedrag en maken zo van ieder bezoek een unieke ervaring voor gebruiker en bezoekers.

Receptionisten van Cherubs zijn de verlenging van onze beveiliging. Ze beschikken over security awareness: ze herkennen verdachte situaties en zijn altijd alert.

De receptie is de centrale plek tijdens een calamiteit; hier komen alle lijnen samen. Onze receptionisten houden hun hoofd koel in hectische situaties en schakelen meteen de juiste instanties in. Zij zijn inzetbaar als bedrijfshulpverlener (BHV’er) en lezen de beveiligingscamera’s uit.

BHV-app

Iemand wordt onwel, waar is de BHV’er? … is er wel een BHV’er aanwezig?

Piepers en portofoons worden regelmatig vergeten en het bord waarop aanwezigheid wordt gemeld, wordt vaak niet bijgewerkt. Zo ontstaat schijnveiligheid.

Voorkom dit met onze BHV-app. Daarmee weet je altijd hoeveel BHV’ers op jouw locatie aanwezig zijn en waar ze zich bevinden. Die locaties kan je bovendien op een centraal punt zichtbaar maken met behulp van narrowcasting.

Als een BHV’er wordt opgeroepen, krijgt hij meteen uitleg over de situatie. Daarmee kan hij de juiste beslissingen nemen en dat bespaart veel tijd. Kostbare tijd.

De app is tevens in te zetten voor de facilitaire dienstverlening. Met de app kunnen we registreren welke ruimte worden gebruikt, moeten worden schoongemaakt of waar moet worden aangevuld. De app is getoetst en voldoet aan alle wettelijke eisen.

Begeleiden leveranciers

Onze receptionisten maken afspraken met leveranciers, ontvangen en begeleiden de bezorging, controleren de levering en verzorgen de administratieve afhandeling. Ze maken een rapportage van alle relevante gebeurtenissen en delen deze met de betrokken medewerkers van onze overige labels, zodat deze goed voorbereid zijn voor hun dienst.

Telefooncentrale

Een kleine extra service, maar met een grote impact: een telefooncentrale. Daarmee wordt iedereen vriendelijk te woord gestaan op jouw locatie. Als je geen tijd hebt om een gesprek aan te nemen, dan doen wij dat voor je. We maken een aantekening van het gesprek en na afloop mailen we dit naar je toe.

,
We vertellen je graag meer
We staan en gaan voor niks minder dan het beste resultaat. Laat je gegevens achter of bel of mail ons. We helpen je graag verder.
Bel of app mij gerust!
Peterianne Innemee